Dienstag, 20. September 2011

yes, yes, yes,yes, yes!

Can you hear how I sing?
That's actually the gingle of a tv comercial, but yesterday, as I became my first dawanda package I was singing :-)

I bought washi tape!@ Tschau tschüssi
My husband ask me:
 what do you do with that? I said, if you wanna be "in"  you must have that! 

The are thousand of ideas & I have to find some time to explore what to do.

Kannst Du mich singen hören?
Es ist die Werbung von Katjes. Heidi Klum sang dies.
Gestern, als ich mein erstes Dawanda Päckchen bekommen habe, sang ich durchs Haus.

I habe washi tape!
My man fragte: was machst Du den damit? Ich sagte, wenn ich "in" sein möchte, dann muss ich so was haben :-)
Es gibt millionen von Sachen zu tun, aber ich muss die Zeit finden um die auf meine Sachen umzusetzten.



Have a nice day! 

Kommentare:

  1. I love u, my friend. For being so creative, happy and just for being you!!!!!!
    Manu Xxxxx

    AntwortenLöschen
  2. Washi Tape kann man nie, NIEMALS genug haben!! :D GLG Janna

    AntwortenLöschen